Nyttig for deg som skal flytte!

Vi flytter avdelingsvis etter oppsatt tidsplan og det er leder som har ansvaret for å organisere flyttingen! Det vil bli satt ut flytteesker, traller og satt opp søppelcontainere. Alt dette skjer avdelingsvis.

Du som flytter har ansvar for:
Å tømme og rydde kontoret
Å delta i å tømme og rydde fellesarealer
Du skal ikke vaske kontoret, men det skal ikke ligge igjen papirer, bøker, kontorrekvisita, personlige eiendeler eller søppel.

Hva skal du ta med deg til din nye kontorplass?
Kontorstol, fotbrett ol.
PC utstyr  - pass på når du pakker ned slik at det er enkelt å rigge opp på ny plass
Papirer og permer som du trenger (etter opprydding)
Arkivskap som er i bruk
Diverse spesialutstyr

Hva skal du ikke ta med deg?
All kunst skal bli igjen
Skrivepult
Lamper
Bokhyller
Stoler og bord i fellesareal
Skap
Fasttelefon/IP-telefon (din nærmeste leder informerer deg om telefonordning på ny kontorplass)
Makuleringsmaskiner
Skrivere
Kjøkkenutstyr, kaffemaskiner ol.
Papir/ utstyr / forbruksmateriell på lager

Hvordan kommer jeg meg med alt utstyret fra gammel til ny plass?
Flytter du internt i samme bygg eller bare rett over gata: da må du selv bære utstyret ditt. Spør en kollega om hjelp hvis nødvendig.
For de som flytter over større avstander vil det bli organsiert frakt avdelingsvis.

På din nye plass:
Du må selv rigge opp alt PC- utstyr. Synes du det er vanskelig, spør en kollega før du eventuelt ringer IT-helpdesk.

Det skal være vasket før du flytter inn. Synes du det likevel det er litt for støvete, er det fort gjort å tørke over selv før du pakker ut.

Til hvem og hvordan skal jeg gi informasjon om endring i plass, besøksadresse, endret telefon etc.?
Lederen din har ansvaret for å samle inn all relevant endringsinformasjon som følge av flyttingen.

Fant du det du lette etter?